Eleeka Jiha, 19. 30 January 1995.
I have my own hero and he teach me how to fly.
Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 6 January 2013

school :)

assalamualaikum and hello there !
see my title .
SCHOOL :)
yeah , i'm freaking miss my school life .
kalau aku still sekolah mesti sekarang aku sibuk iron baju sebab esok sekolah :')
dah siap-2 semua masuk tidur .
nie tak , now baru balik dari kerja .
badan pun sakit-sakit , kaki lenguh gila !
emm hmmm , life must go on right .
nak jadi apa duduk dalam sekolah je keje kan .

see this :)
time nie form 4 and still remember time tuh tengah tiru karangan dayah .
nampak tak dayah tengah gunting kertas tuh ?
aku lah tuh suruh dea buat stupid thing tuh . HAHA XD

netball !
time nie pulak aku tengah gila dengan netball .
3minggu aku tak masuk kelas .
disebabkan cikgu Roziana mengajar memang cepat gila , time tuh aku tertinggal 3chapter math -,-"

me and eika :3
satu sebab utama aku tak suka ambik gambar dengan eika ,
kependekan aku sangat terserlah !
aku takat bahu dea je weyh !
well , eika kawan yg paling rapat dengan aku di antara 10org ahli so'ols .
nak tahu rahsia aku ?
semua dea tahu .
sampaikan aku nak terima mana-2 lelaki pun aku akan minta approval dea .

last day .
nie hari last aku berpakaian sekolah .
nampak tak lencana pun dah ke mana hilang dah .
and actually time tuh nak jawab paper ekonomi asas .
boleh lagi aku main fone .
cop !
thats my BB with the rabbit !
rindunya !
tape-2 khamis nie dah boleh fone baru .
awal-2 dah minta cuti dengan Jenny .
tapi still tatahu nak pergi beli dengan sape -,-
so whatever is i miss my SMK CYBERJAYA !
hah !
disebabkan aku rindu kan sekolah tuh , malam nie aku pakai t-shirt pengawas yg ada nama aku kat lengan .
baju form 1 still boleh pakai sampai sekarang .
see , maintain kay . HAHA XD
jap-2 nak melencong sikit !
boleh tak aku nak campak selipar kakak yg mahal nie kat muka hacker tuh !
ingat dah tak kena kacau dah hari nie .
nie tak !
siap kena gelak lagi !
kwajaaa !
dah lah SLOW ! dah-2 lah aku pakai baju biru tuh memang lah pengawas .
nie nak kena baca pasal t-shirt tuh baru nak sedar aku pengawas .
haa , minggu nie seminggu aku tak kena kacau .
sebab minggu nie aku kerja malam so aku tak kan jejak kaki kat sini untuk minggu nie .
tak boleh nak describe doh betapa bengang nya aku !
GILA !!!
dah lah nak minta number orang pun guna cara tak berapa nak pandai ,
HAHA XD
nasib baik tak kacau kat fone pulak .
kalau kacau kat fone pulak aku campak pasu mama !
dah lah share dengan mama , mama just gelak kan aku je !
huh ! -,-
dah tade ape dah nak tulis , tapaya nak baca lah !
G.I.L.A !

xoxo
Eleeka Jiha




No comments:

Post a Comment